Ställ dig i kö

Här kan du som är intresserad ställa dig i kö till någon av våra Lärande Förskolor. Här finns möjlighet att söka förskola, fritidshem och pedagogisk omsorg för yngre barn. Nedan finns information om hur du ansöker till förskola och fritidshem på kommunens hemsida.

Genom att ställa dig i kö samtycker du till att dina personuppgifter behandlas enligt GDPR. Enligt GDPR ska du som registrerar dig hos oss lämna ditt samtycke till behandling av dina personuppgifter. Med behandling avses här insamling, registrering och lagring. Genom registrering ges ett skriftligt medgivande till lagring. Uppgifterna går att begära ut samt att begära att de tas bort.

Så här gör du:

1. Klicka på den skola du är intresserad av nedan (som hänvisar till kommunens hemsida).
  2. Ansök sedan om plats och ställ dig i kö hos kommunen.

Har du frågor om din ansökan?

Mycket går att hitta under Vanliga frågor. Har du ytterligare frågor går det bra att höra av sig direkt till respektive förskola under Kontakt.